torsdag 29 maj 2008

Här inne ekar det tomt

Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera här under vecka! Det beror på två olika saker: Jag har inte scrapat nåt och jag sover inte :-/ Helgen som gick hade jag ingen energi till att scrapa utan jag njöt av att vara ledig. Sen natten mellan lördag och söndag hände det något med sömnen igen. Sover 2-3 timmar per natt. Och då har jag ändå tagit sömntabletter. Det har ju visat sig att jag haft sömnproblem sedan tidig barndom *ops* Så jag har fått tid hos en läkare för att gå lite mer på djupet kring detta. Tror inte på några mirakel, men kanske något i rätt riktning i alla fall.
I tisdags kväll tvingade jag med mig maken ut på en liten, liten promand. Vi gick inte många meter, men det räckte för att jag skulle få stilla fotosuget :-)
Det är något visst med havet tycker jag. Är ju uppvuxen vid havet och har nu förmånen att bo ganska nära Kalmarsund. Känner mig lyckligt lottad. Bilden är helt oredigerad, ska se om jag kan försöka mig på lite av den varan till helgen. Är själv hemma på lördag kväll, så jag hoppas på energi och inspiration då!
Ha en bra fredag så skrivs vi! Kramizar

Inga kommentarer: