lördag 3 januari 2009

Krispig vinter

Var ut på nyårsaften och fotade lite. Var ganska kallt på dagen, och väl varit på natten oxå kan jag tänka mig. Men härligt var det!

Idag slängde jag mig ut med kameran i högsta hugg när snön började falla. Blev en hel del bra bilder tror jag. Kameran står fortfarande i hallen vid ytterdörren för att acklimatisera sig pga temperaturskillnaderna.
Igår läste jag en bra artikel på SweScrapbook ang scraping, fotografering och anteckningar för 2009. Blev inspirerad kring detta och har bestämt mig för att fota minst 1 kort om dagen, skriva lite dagboksanteckningar och försöka scrapa utifrån lite olika utmaningar, som jag i dagsläget inte vet vilka de är :-) Jag har inte bestämt mig för om jag kommer visa upp mina dagskort här eller inte. Kanske veckans bästa kort... *funderar* Dagboksanteckningarna väljer jag att skriva i en låst blogg, alldeles för privat känner jag.
Några nyårslöften för 2009 kan jag väl inte säga att jag har direkt, utan jag ska ändra lite vanor under året tänkte jag. Tex bli bättre på att slutföra påbörjade projekt!
Har du några nyårslöften? Kommentera gärna!
Tack för titten! Kramiz!

Inga kommentarer: