söndag 15 mars 2009

Sommar...

Får riktiga sommarkänslor när jag ser den här bilden. Den är tagen i juli 2006 när vi befinner oss ca 6 km öster om Öland ute på Östersjön. Den dagen hade vi alla väder som finns. Åska, ösregn, dimma & strålande sol. Kan lova att jag var superrädd när åskan drog fram rakt ovanför oss! Tur att det fanns bra folk med ombord som gjorde allt för att hålla humöret upp trots allt! :-)
Vi badade tom den dagen, var ganska skönt trots att det var ca 26 m till botten. Häftig känsla!
Har använt mig av Basic Greys nya serie Marrakech, vilket har blivit en stor favorit hos mig. Utgick från en skiss jag hittade hos Swescrapbook. Har verkligen fastnat i att scrapa efter skisser just nu, men det är ju så kul :-)
Kul blir det ikväll när vi ska gå på Bo Kaspers Orkester! Som jag längtat! Tror detta blir 6:e konserten på 7½ år! Just love them! Innan blir det middag med ett par kompisar som oxå ska dit. Trevligt då det var allt för länge sen vi sågs! Men ibland är man i så olika faser att det tar tid att få till en träff!
Tack för titten! Ha en superbra söndag!

Inga kommentarer: