torsdag 14 maj 2009

Ingen scraplust....


Har verkligen inte haft någon scraplust alls de sista 10 dagarna. Orken är helt slut när jag kommer hem från jobbet, om inte tidigare... Det enda jag verkligen orkat ta mig för är att gå och träna då det iaf hjälper kroppen att orka jobba. Klurig cirkel jag hamnat i. Det mest skumma i allt är att jag sover som jag ska - vilket jag inte borde. Ännu mer klurigt. Så jag tar dagarna lite som dom kommer och hoppas att min scraplust återvänder så snart som möjligt. Under tiden visar jag upp det mors dag kort jag gjorde innan lust försvann. Gjorde 2 st identiska, då våra mammor bor en bra bit från varandra och alltså inte kommer inse att de fått likadana kort :-)
Tack för titten! Och hittar du någon inspiration och lite ork någonstans kanske du kan vara snäll och lämna över den till mig via en trevlig kommentar ;-)

Inga kommentarer: