tisdag 16 februari 2010

Rosa påse med tillhörande kort


Hos Pysseltagen hittade jag en tutorial av Cath. på hur man gjorde påsen i bakgrunden på fotot ovanför. Till både påsen och kortet har det bara gått åt 1 st cardstock! Det gillar jag :-) Det mönstrade pappret är från Basic Greys serie Nook & Pantry och heter Rolling Pin. Blomman till vänster högst upp på kortet har jag gjort med hjälp av min nya Spellbinders Petite Scalloped Circles Small som jag köpte för någon vecka sedan. Helt klart ett bra köp. Nålarna som sitter på knappen kommer från CityGross.
Tack för titten! Trevligt att just du lämnade ett litet avtryck innan du surfade vidare i cyberrymden :-) 

2 kommentarer:

Cath. sa...

Åh, så fint! Kul att du gjort ett matchande kort också! Tack för de fina orden och så roligt att du delar med dig!
Massa kramar!

penni sa...

Jättefint! Måste nog testa sån påse.. :)

kram!