tisdag 10 april 2012

Vårigt kort

Även detta kort är gjort innan jag åkte på semester. Anledningen till att det saknas textstämpel/motiv är att jag vill ha lite kort på lager då mina kollegor kommer på väldigt sent att de behöver kort - alltså bra och ha ett lager som snabbt kan fixas till!
Jag köpte för ganska länge sedan denna die, Marianne Design:
Men tyvärr har jag ju inte riktigt kommit på hur man snyggt rullar ihop rosorna. Så innan semestern bestämde jag mig för att lära mig det! Googlade lite på YouTube och hittade en bra video och sen var det bara att rulla :-) Förhoppningsvis kommer jag använda dessa dies mer nu!
Baksidan har samma utförande som framsidan.
Tack för titten!

1 kommentar:

Pillan sa...

Hoppas semestern är kanon! Härliga färger på kortet och visst är det bra att ha lite på lager att ta fram och fixa till det sista när det behövs!!
Kram