onsdag 16 maj 2012

Dag 1 // ~ 2 av 18 ~

När jag var på scrapträff sist gjorde jag denna layout, det enda pyssliga förutom att snacka väldigt mycket :-) Första dubbellayouten till resealbumet. Tanken är att göra ett uppslag för varje dag från resan. 
De mönstrade papprena fick jag i mitt sista månadspaket från My Scrapbook Nook, men det var ju för lite att göra ett helt album av, så jag beställde mängder med mönstrat papper och cardstock från Mollys Scrapbooking, där jag även fått tag på de underbara kuverten från Maya Road.
Övrigt material jag använder mig av är blommor, Bakers Twine, kakservetter och washitejp från Tim Holtz. Bokstäverna är utstansade från mitt Santas Workshop-alfabet. Kantstansen kommer från Martha Stewart.
Så med jämna/ojämna mellanrum kommer det dyka upp layouter från från resan. Jag låter det ta den tid det tar :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: