tisdag 30 oktober 2012

Kort till nyinflyttad

En kollega och hennes son flyttade till nytt boende sent i somras, och i förra veckan var vi på housewarming som hon själv beskrev det :-) Vi hade även skramlat ihop en slant och köpt ett presentkort på den lokala saluhallen till dom båda, som jag hade satt fast inuti kortet.
Huset är en digistämpel som jag googlade mig fram till på nätet, som jag sedan skrev ut i två olika storlekar. 

Papprena kommer från Maja Design och serien Skärgårdsliv, en stor favorit hos mig!
Tack för titten och ha en fin tisdag.

1 kommentar:

Galenskap och lite allvar sa...

Fint kort! Jag gillar oxå dessa papper. Ränderna, prickarna, stjärnorna..helt i min smak! Vad snyggt det var att alla kanterna såg likadana ut .

Du gör alltid så härliga veckocollage och din header är verkligen så härligt höstlig!!!

Sv:) jag har så mycket nu med alla träningar och matcher så det blir svårt att få ihop det på helgerna. Flera dagar krockar med scraptiderna,tyvärr.

Just nu vräker regnet ner så det blir nog en väldigt blöt tisdag...usch.

Ha det gott
Kramis Veronica