tisdag 6 maj 2014

~ Blå band ~

Dagens inlägg hos Skrotboken handlade om att ha med ljusblått band och 2 av varandra olika former på sitt alster. Tack vare att maken har stansat ut formerna som finns på kortet så har jag kunnat göra ett fysiskt kort. Härligt :-) Jag har gjort ett Mors Dag-kort till min mamma.


Den understa delen av de två formerna har jag satt på en riktigt låg 3D-kudde. Annars är chansen stor att kortet blir manglat i posten.


PearlMaker har jag använt i två olika färger. Förr var det betydligt mer av den produkten än vad det är på alstrena idag. Men jag försöker bättre mig!
Glöm nu inte att kila in till Skrotboken för att få ihop kopplingen ljusblått band, två olika former och dagens datum! 



Material
CS: Vitt
Mönstrade papper: Maja Design
Versa Color: Pinecone
PearlMaker: Pastellblå & Ambre
Stickers: Panduro
Band: Okänt
Dies: Spellbinders, Nestabilities Lables One & Nestabilities Labels Fourteen

Inga kommentarer: