tisdag 10 januari 2017

~ Veckans Skiss # 135 ~

Idag startar vi upp våren inne hos Veckans Skiss igen, och dagen till ära är det min skiss som tolkas.
Nu är vi inne i den perioden av året då det är omöjligt för mig att fota utomhus, eftersom det kom snö här i förra veckan. Så min lilla ministudio har plockats fram, och blixten monterats på kameran. 
När jag letade efter mönstrade papper fyndade jag denna färdiga Poinsettia. Skönt att kunna återanvända material.

Strax innan jul införskaffade jag två nya stämplar från Gummiapan, detta är den ena.

Precis som titeln säger, så har årets första tulpaner införskaffats. Det gör jag alltid till nyår.

Spillbitar som kommer till användning.

Även denna Poinsettia hittade jag i gömmorna.


Material
CS: Vit & röd
Mönstrade papper: Maja Design
Rhinestones & halvpärlor: YouDo
Die: Small Blooming Poinsettia
Stämpel: Gummiapan, "Slitna cirklar"
Distress Ink: Barn Door & Bundled Sage
Stickers: Panduro

Inga kommentarer: