tisdag 22 augusti 2017

~ Veckans Skiss # 162 ~

Så var det tisdag igen och vid det här laget vet nog de allra flesta att det då finns en ny, inspirerande och utmanande skiss att tolka hos Veckans Skiss. Den här veckans skiss är inget undantag :-)
Jag visste direkt när jag såg skissen att det var just dessa tre foton jag ville jobba med, men först när jag satte mig för att skapa alstret föll helheten på plats kring färger och vilka papper jag skulle använda mig av. 

Min stjärn-die från Wish som är i förvånansvärt bra kvalitet har åter fått jobba. Denna gång med små, små spillbitar.

Fotonas färger har fått styra hela layoutens färger.

Ännu mer spillbitar som blivit använda. 



Material
CS: Vit & grön
Mönstrade papper: Crate Paper
Distress Ink: Mustard Seed
Die: Wish & Craft Emotions
Rhinestones: KaiserCraft

Inga kommentarer: