lördag 7 oktober 2017

~ Stillhet i naturen ~ 

En lördag för några veckor sedan hamnade jag i en skog som var helt tyst. Det var så tyst att det kändes bedövande. Men det var så himla skönt och välbehövligt. Jag fick lite urskogskänsla när jag stod där i en glänta och fick syn på en gren med denna mossa på sig. Som balsam för själen!

Jag fortsätter det som jag försökt göra i många år - använda upp mitt material.

Ännu en bit spillbitspapper försvann när jag jobbade med denna die. Likaså det sista på en förpackning med halvpärlor.

Samma sak med titelns bokstäver. Dessa fick jag klippa till lite för att kunna skriva hela titeln.

Den vackra mossan.



Material
CS: Vit & grön
Mönstrade papper: Echo Park
Die: Memory Box, Large Ringlets
Halvpärlor: Panduro
Distress Ink: Shabby Shutters
Blommor: Prima
Thickers: American Crafts

Inga kommentarer: