söndag 26 november 2017

~ Julkort ~

När årets första snö föll blev jag inspirerad att göra julkort, men istället för att köra på den vanliga typen så bestämde jag mig för att plocka upp denna gamla favorit.
I gömmorna hittade jag en ros som turligt nog passade väldigt bra färgmässigt.

Rosa halvpärlor blev en bra dekoration.

När jag letade i bloggens arkiv såg jag att jag har gjort denna typ av kort fast med andra mått på de olika delarna.

En av mina favoriter när det gäller julstämplar.

Baksidan när den är stängd. I övrigt finns det inga mönstrade papper, så utfällt är det inte alls lika snyggt ;-)



Material
CS: Vit
Mönstrade papper: BoBunny
Distress Ink: Budled Sage
Stickers: Websters Pages
Band: Okänt
Ros: Okänt
Die: Poppystamps Inc.
Halvpärlor: Reprint
Stickles: Crystal

Inga kommentarer: