tisdag 26 december 2017

~ Veckans Skiss # jul 1 ~

God fortsättning, och välkomna till denna veckas tolkning av Veckans Skiss!
Hos mig syns inga spår av julen idag, istället bjuder jag er på det kort som överlämnades till min mamma när vi firade hennes 70-årsdag för några dagar sedan.  

Jag tyckte egentligen att jag var klar med kortet, men så dök pärlorna upp ur gömmorna och vips var de fastsatta på kortet. Och nog hörde de hemma där.

Inga julfärger så långt ögat når, vilket var målet.

Sköna färger ihop.

Silverglittrigt papper som köptes för flera år sedan och som jag sällan använder. Perfekt till kort som detta.



Material
CS: Vit
Mönstrade papper: BoBunny
Silverpapper: TGI
Die: Rox Stamps
Rhinestones: ScrapBerry´s
Stämpel: Reprint
VersaColor: Silver
Distress Ink: Hickory Smoke
Pins: Maya Road
Pärlor: Tim Holtz

Inga kommentarer: