tisdag 6 mars 2018

~ Veckans Skiss #188 ~ 

Då var det återigen tisdag och en ny och inspirerande skiss finns att tolka hos Veckans Skiss. Den här veckan har jag, återigen ;-), valt en något friare tolkning av skissen.

Jag gick loss rejält bland alla mina blommor och toppade allt med en passande brad och ett par pins.

När layouten var klar insåg jag att den kändes lite tom och tråkig och drog på lite Perfect Pearls som jag sedan sprayade vatten på, och vinklade pappret lite samtidigt som jag jobbade med embossingfönen.

Cirklarna har jag klippt ut för hand och sedan ruggat upp alla kanterna för att få lite mer edge. Och så lite härliga blommor nere i hörnet.



Material
CS: Vit & lila
Blommor: Blandat
Brads: Okänt
Fasetter: ScrapBerry´s
Alfabet: Panduro
Pin: Okänt
Perfect Pearls: Forever Violet

Inga kommentarer: