söndag 3 juni 2018

~ Ready For Takeoff ~

Äntligen har jag börjat scrapa fotona från den resan vi gjorde i mars. Det bar av till fantastiska Aruba, Västindien, för tredje gången. Ni som följt mig ett tag vet att jag verkligen gillar att jobba utifrån skisser. Till det här projektet har jag bestämt mig för att göra dubbellayouter.
Layouten är gjord utifrån den här skissen


I väntan på att få boarda planet på Arlanda.


Framför oss hade vi 12 timmars flygresa. Jag firade att vi äntligen var på väg till paradiset på jorden ❤️


Redan sommaren 2017 köpte jag dessa trädekorationer och stickerspilar på Panduros sommarrea. Och de har legat och väntat på att användas sedan dess.


Träpil som pekar ut slutdestinationen.




Material
CS: Vit, turkos & rosa
Mönstrade papper: Authentique
Distress Ink: Evergreen Bough
Stickers: Authentique
Trädekoration: Panduro
Stickers: Panduro
Pearl Maker: Rosa, turkos & guld
Die: Craft Emotions

1 kommentar:

avvilibber28 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.