tisdag 3 juli 2018

~ Veckans Skiss #sommarutmaning 1 ~

Idag presenteras de båda skisserna som finns i Veckans Skiss sommarutmaning, här hittar du det inlägget. Kortfattat har du fram till 6/8 på dig att skapa en tolkning. Men som vanligt finns all information på Veckans Skiss-bloggen, så klicka dig över dit.
Jag väljer att dela upp mina alster på två inlägg, så om en vecka kommer nästa.

Skissen som jag jobbad med till den här layouten var en utmaning vill jag lova. Men till slut lossnade det och jag gjorde en ganska fri tolkning där man ändå kan ana skissen.

Ett par olika masker och en grön Distress Ink går det att komma långt med.

Att fota blommande vallmofält har jag velat göra i flera, flera år. Men av olika anledningar har det aldrig blivit av. Men i år lyckades jag äntligen pricka in ett Ölandsbesök i solsken med systemkameran i packningen.




Material
CS: Vit & grön
Distress Ink: Mowed Lawn
Masks: Fiskars & Tim Holtz
Alfabetstickers: Panduro
Halvpärlor: KaiserCraft

Inga kommentarer: