tisdag 25 september 2018

~ Veckans Skiss #210 ~


Idag bjuder jag er på ett alster som utseendemässigt ligger långt utanför min comfort zone. Men det är precis detta jag älskar med att vara en del av Veckans Skiss och få kluriga skisser att tolka, precis så är det den här veckan.


Ursprungligen var det det stora fotot som skulle scrapas, men färgen i skrivaren tog slut och så blev det ett mindre format utskrivet när patronerna väl var bytta. Men då såg jag att det skulle kunna funka att jobba med fotona ihop. Trots detta blev fotona liggandes på mitt skrivbord i närmare 6 månader innan jag nu tog mig i kragen och skapade med dom.

En överblommad tulpan är riktigt vackert tycker jag och jag har scrapat det flera gånger förr och kommer göra det fler gånger framöver.




Material
CS: Vit, grön & gul
Alfabetstickers: Basic Grey

Inga kommentarer: