tisdag 18 december 2018

~ Veckans Skiss #222 ~

Mindre än 1 vecka kvar till julafton, och jag hoppas att du som läsare av bloggen kan hitta lite tid att pyssla kanske för att varva ner eller för att fixa det sista inför jul. Oavsett vilket tycker jag du ska kika in hos Veckans Skiss för att se årets sista ordinarie skiss och teamets tolkningar!

Min icke juliga tolkning är skapad med bilder som är ungefär 1 år gamla. Det var en dag då det stod långpromenad i min almanacka. Den här dagen blev det i kraftigt snöfall.

Det blev väldigt ljust ute och jag kommer ihåg att jag kisade en hel del, men det blir så vackert vinterlandskap.

Blandade detaljer.

Nu har vi verkligen kommit till den årstiden då det är supersvårt att få bra bilder på det jag skapar.



Material
CS: Vit
Mönstrade papper: MME
Distress Ink: Festive Berries
Dekorationer: MME
Alfabet-stickers: Jillibean Soup
Stickles: Crystal

Inga kommentarer: