tisdag 15 april 2008

Hemma från paradiset igen!

Nu är jag och älsklingen tillbaka i Sverige igen efter 10 dagar i paradiset! Trodde inte det kunde vara så bra, men det har det varit! Verkligen ett paradis! Vad jag babblar om? Aruba! :-) Kan verkligen rekommendera en resa dit. Vi kommer göra om det någon gång, eller kanske flera! Men jag är helt slut just nu. Resan tog oss ca 1 dygn att genomföra, enkel väg alltså. Vi började hemresan söndag kl 20 lokal tid, kl 1 svensk tid. Låste upp dörren till lägenheten kl 1 inatt. Blev lite ändringar vad det gällde hemresan pga försenat flyg. Vårt tåg från Kastrup och hem kom vi inte med, utan vi fick hastigt och lustigt skaka fram en hyrbil. Tur med lite kontakter! Det har dock varit det enda missödet på hela resan! Jag är väldigt fascinerad kring detta.

Det här var vår utsikt vid frukosten varje det! Sämre kan man ha det :-)


Åh detta var vårt poolsällskap stora delar av resan. Har nog aldrig sett så mycket leguaner på samma ställe samtidigt! Dom var väldigt orädda, vilket jag tycker var supermysigt! Hade ju varit kul med en som husdjur....
Nu ska jag äta lite och sen börjar det bli dags för sängen. Min kropp tycker fortfarande att kl är 2 på eftermiddagen, men svensk tid säger 19 på kvällen :-/ Imorgon är det tillbaka till verkligheten och jobbet igen.
Kramiz

Inga kommentarer: