fredag 2 maj 2008

Ledig fredag

Åh så härligt med en ledig fredag! 4 dagar ledigt på raken är aldrig helt fel. Igår slöade vi rejält. Handla mat var allt vi gjorde, förutom att ladda batterierna. Oki, erkänner - jag gjorde en layout igår men har inte fått till titeln ännu.
Idag sov jag länge, 10.30. Sen upp och äta lite frukost, ladda iPoden och sen storstäda hela lägenheten. Det tog över 3 timmar att få ordning på allt, eftersom vi inte riktigt hade fått undan allt efter resan ännu *ops* Belöningen efter storstädningen blir en kväll på Harrys med bla Anna/Alsjoholm, bowling och god mat!

Vädret är verkligen supertrist ute, regnet har öst ner hela dagen. Så att försöka fota något av det jag gjort är helt uteslutet. Därför slänger jag in en bild från resan istället. 
Nu ska jag dammsuga!
Ha en bra fredag så skrivs vi! Kramiz

Inga kommentarer: