torsdag 11 augusti 2011

Månadskit augusti

Igår dök mitt månadskit för augusti upp, kul :-) Den här gången är det My Minds Eye serie Lime Twist. Kanske liiiite för färgglad för mig.... eller inte.... Ovan är i alla fall framsidorna.

Och detta är baksidorna. Tror jag gillar framsidorna bättre den här gången :-)

Medföljande dekorationer som jag gillar en hel del!
När det var dags att betala kitet i juli så hade jag även fått ett mail om att de hade 40% rabatt på alla add-on. Jomenvisst var jag tvungen att beställa några saker då!
Vita blommor och lite rub-ons är ju aldrig fel. Chipboarden högst upp till vänster fick jag istället för något annat jag hade beställt som hunnit ta slut, och helt utan kostnad. Gillas!

Köpte även på mig October Afternoons serie Fly a Kite, finns ju inga bitar kvar av detta i princip. Åh jag gillar serien väldigt mycket! Men det här kitet får jag nog ta och gömma undan tills jag kommit en bit på vägen med mina 100 alster innan nästa shopping.
Annars har jag de sista kvällarna försökt ordna upp min scraphörna lite, bilder på detta kommer vid ett senare tillfälle.
Tack för titten!

2 kommentarer:

Pillan sa...

Många härligt färgglada papper!!

Susanne sa...

Hej vännen!
Va mycket fina och användbara grejor du köpt på dig...
Ditt bokmärke är kanonsnyggt och va läckert det blev med MS stansen.
Ha en skön vecka trots kylan....
Kramizar Susanne