onsdag 2 december 2020

~ 1 december ~

Nästan 4 månaders tystnad här på bloggen från min sida bryts i och med detta inlägg. Jag har inte haft någon ork, inspiration eller lust att scrappa alls, vilket jag inte har stressats över utan bara låtit vara. Det som fick mig att börja känna sug igen var att jag vann en sommartävling hos Kortskissen och fick ett fint 6" x 6" paperpad med julpapper.
Sent igår kväll, den 1:a december, fick jag lite feeling till att göra något av ett par av de foton jag tog igår. Så imorse vid frukosten slängde jag ihop den här layouten. För ja, det var verkligen bara att slänga ihop allt.
Jag letade fram både en template och ett kit (C'est Nöel) från Sahin Design och skapade denna enkla layout.
Det finns lite julsaker på gång, och de kommer när de kommer :-)

Inga kommentarer: