onsdag 2 april 2008

Sista dagen

Innan vi åker. Börjar få en grym resfeber. Är nog stackars sambon som märker det mest. Eftersom jag är sjukskriven på halvtid den här veckan så hinner jag packa idag på dagen. Ska jobba ikväll nämligen. Imorgon är jag helledig! :-)
Var ju iväg på något igår kväll som jag inte gjort på evigheter - fixade naglarna! Har ju så dåliga naglar och bestämde mig redan när vi bokade resan att jag skulle piffa till dom. Sagt och gjort. Men, det är ovant med långa naglar och skriva på datorn, men jag får se det som ett lyxproblem!
Något scrapat har det inte blivit nu innan resan, utan idag visar jag en layout jag gjorde i helgen. Har lagt ihop två utmaningar från Scraputmaningen. Dels skissen från v 8 men också svart/vit/röd-utmaningen. Bilden föreställer mitt äldsta brorsbarn.

Det är egentligen bara spillbitar jag använt, förutom den vita cardstocken. Skönt att få bort lite spillbitar tycker jag. Ibland är jag bra på det och ibland inte... oftast inte :-)
Nähä, dags att slänga upp resväskan på sängen och se om alla kläder jag plockat fram får plats och verkligen ska med! När vi åkte till Kreta för 1,5 år sedan hade jag med mig kläder för 3 (!) veckor. Vi var på Kreta i 1 vecka.... :-) Tänkte undvika något sånt den här resan.
Ha en bra onsdag! Kramiz

Inga kommentarer: