söndag 20 april 2008

Trött & hemlis :-)

Hemma från helgens otroligt roliga och givande scrapträff i Rottne. Har varit så bra! Jag har träffat så mycket trevliga människo. Tack allihopa som förgyllde min helg! 
Jag har fått med mig min Cuttlebug hem, som jag längtat efter att få köpa! Sedan tidigare har jag 2 st alfabet. Blir till att testa längre fram!
Hittade en layout jag gjorde för längesedan i datorn, kan vara januari. Det är mitt bidrag till Stellas.se kitttävling med sista tävlingsdag idag! Kom på att jag inte hade skickat in mitt bidrag igår kväll när vi åkte till vandrarhemmet, så jag påminde mig själv att göra det ikväll.

Bilden är tagen vid Kalmar Slott i november 2007 av en kompis till oss. Dessa bilder är jag otroligt nöjd med och glad att vi tog. Alltid lika kul och ha! 
Hemlisen jag skrev om titeln? Inte barn i alla fall, utan....
......
.....
.....
.....
.....
.....
Vi gifte oss på semester! :-) Så helgen har ägnats åt att scrapa bilder till vårt bröllopsalbum. Ville att alla i familjen visste innan jag skrev något här!
Nu ska jag försöka sova lite och sen njuta av min sovmorgon imorgon. Börjar först vid 10, så jag kanske hinner packa upp lite efter helgen då....
Kram till er som läser och lämnar kommentarer! Det värmer!

Inga kommentarer: