tisdag 4 januari 2011

Flagor i kylan


För snart 1 år sedan var jag ute på en vintrig promenad en lördag och gick lite nya vägar och stigar som jag inte upptäckt innan. Spännande :-)
Bland annat så hittade jag till en båtklubb inte lågt hemifrån. Där låg denna stackars båt som jag bloggat om här.


Har nyligen fått hem min embossingfön, wow så kul jag har haft med den! 
Har stämplat den högra snöstjärnan med Rangers Perfect Meidum vilket är en ofärgad dyna och sen strött på embossingpulver i färgen Silver Pearl. Den har slutligen fått ett lager CrackleAccent på sig.
Den västra dynan har jag stämplat med Rangers Forest Moss och använt SilverPearl-pulvret. Denna stjärnan har sen fått GlossyAccent på sig.


Har sprayat delar av layouten med PerfectPearl, vilket även inkluderar blommorna.

Titeln har jag lagt GlossyAccent på som en sista touch.
Alla papper är från decemberkitet. Övrigt material har jag hittat i gömmorna när jag letat lite, finns en hel del roligt att välja bland :-)
Tack för titten!

3 kommentarer:

Pillan sa...

Wow vilken läcker LO!! :-)

maxell sa...

Ahhh du har fått hem den nu. Underbart! Å du har använt den rejält ser jag. Kul!

Dessutom: Så läckert! Riktigt läckert.

Att köra clear+clear använder jag ibland för iskänsla och även för att sätta fast pyttesmå saker.

Linda sa...

Vilken läcker LO!
Och så fint med allt glitter du sprayat på!