fredag 8 april 2011

Månadskit april

 I onsdags på min lediga dag fick jag en paketavi - mitt senaste månadspaket från My Scrapbook Nook hade kommit! Den här gången gick det snabbt att få kitet och det är bara 3 veckor sen jag fick marskitet - alltså har jag mycket härliga papper att sätta saxen i på scrapträffen på lördag!
Den här gången är det Echo Park och serien For the Record. Vid första anblicken tyckte jag inte alls att detta var något för mig, men nu har jag börjat vänja mig och tror nog att detta blir bra trots allt :-)
Härligt många olika dekorationer den här gången! Chipboarden från Maya Road tror jag kommer ta slut ganska snabbt!

3 kommentarer:

citronlime sa...

Jag gillade förra kitet och detta just av den anledningen att det är mer dekos. Hellre färre papper (det behöver inte vara 2 av varje) och mer dekos än tvärtom!
Imorgon sätter vi saxen i de ;)
Kram

Pillan sa...

Så mycket fina papper och dekosar... kanske man får se "live" i morrn då!! Syns snart :-)
Kramiz

Susanne sa...

Åhh va mycket roligt inköp!
Ha det så skoj på träffen imorgon!
Kramizar