tisdag 10 maj 2011

En blommande Mors Dag

Snart är det Mors Dag, och tanken är att detta kort tillsammans med något trevligt innehåll ska landa i brevlådan hos min mamma :-)
Hos Skrotboken har vi i samband med detta en utmaning:
Med anledning av detta, drabbas vi av vårkänslor och "odlar" på valfritt sätt och med valfritt material egentillverkade blommor i kruka eller blomlåda till Mor på Mors dag.
Berätta gärna hur du gjort dina blommor samt kruka/blomlåda.
Lämna in ditt bidrag senast den 29 maj klockan 23.59 genom att lämna en kommentar med en fungerande direktlänk till ditt alster. Saknar du en blogg kan du e-posta in ditt bidrag till skrotboken(snabel-a)gmail.com märkt "Mors dag 2011".
Skrotboken erbjuder plats som Gäst Inspiratör till två av de kreatörer som lämnar in bidrag till denna utmaning.

3 kommentarer:

citronlime sa...

Så himla fint! Och blommorna är lovely! ;)

Var länge sen jag gjorde ett sånt kort, måste nog göra ett igen :)
Kram

Pillan sa...

Superläckert kort! Din mamma kommer att bli sååå glad :-)
Du har något att hämta hos mig!!
Kram, Pillan

snorsk sa...

Det här kortet är bara såå snyggt Malin!! Blir sugen på att testa... Men som du vet har jag ju lite annat skapande som hänger över mig... ;-P
kram kram