måndag 16 maj 2011

Familj

Igår hos Skrotboken skapade vi med fokus på familj, samt använder en swirl på våra alster. Perfekt då det medföljde en swirl i månadskitet för april och jag dessutom hade detta foto utskrivet på mig och maken som jag ville göra något med! Det är taget dagen efter vi gifte och oss blev en egen familj :-)
Har använt vanlig vit cardstock i botten som jag gått loss på med akrylfärg samt Perfect Pearl, har blandat mina egna färger/nyanser.

Titeln är skriven med de olika typsnitt som medföljde kitet, sen har jag lagt på ett lager med GlossyAccent. Blommorna är utstansade med min stora favorit från Marianne Design, fjärilen har fått både PerfectPearl och GlitterStickles på sig.
Sugen på fler familjetolkningar med anknytning till Internationella familjedagen - kila in till Skrotboken :-) 

3 kommentarer:

Pillan sa...

Så fin LO! Gillar hur du målat med acrylen... :-)
Kram, Pillan
ps. var du kanske lite inblandad i att jag blev kontaktad från "skrotis"?! :-)

Susanne sa...

Men oj va läckert du målat och dekorerat... Kramizar

Anonym sa...

Va läckert pappret är som du använder och jag gillar att du kombinerar det gröna med svart..Från en som älskar grönt å svart mvh Sandra