onsdag 13 juli 2011

Magdas juniutmaning

I juni hade Magdas en utmaning som gick ut på att skapa ett alster efter 4 olika V:
Vanilj
Vitt
Vellpapp - japp med den stavningen :-)
Vävt
Jag valde vanilj på tagen, ena blomman samt på papper. Vitt blev det på ett par blommor, gesson som jag målade vellpappen med och även en floristnål. Vellpappen finns bakom fotot och det vävda blev bandet som sitter fast i tagen.
En riktigt rolig utmaning som gjorde att layouten gjorde sig själv! 
Titeln, me and my bike, har jag satt på 3D-kuddar för lite mer effekt. Hela layouten är en kärleksförklaring till min cykel :-) Köpte mig en splitter ny för ungefär 2 år sedan, för mycket ihopsparade pengar. Men den har varit väl värd varenda krona! Helt plötsligt tycker jag det är kul att sticka ut på olika cykelturer runt om i stan, att inte gå överallt utan ta cykeln har också blivit vanligare för mig.

2 kommentarer:

snorsk sa...

Ååååh, den här var alldeles ljuvlig! Härliga färger och jättesnyggt med titeln på 3:d kuddar... Snygga dekos! Jaa, skitsnyggt helt enkelt! 

Pillan sa...

Jättehärlig LO i så fina färger och du har fått med många kul dekorationer!!
Kram, Pillan