fredag 21 oktober 2011

KAOS till följande.... // ~ 48/49/50 av 100 ~

Så är jag äntligen klar med mina KAOS-kort som landade i brevlådan i förra veckan och nu borde ha nått sina mottagare. Jag valde efter mycket funderande följande grymt kreativa och inspirerande tjejer: 
En genomgående härlig stil som i alla alster andas Leamon72 :-) För att inte nämna alla härliga färglagda motiv hon får mig att önska jag hade! Åh hennes kunskap i att färglägga!!

Alla alster har hon kladdat loss på, på ett sätt jag önskar att jag kunde/vågade. Otroligt inspirerande och färgglada! Jag börjar närma mig att själv våga... Go inspiratörskollega till mig hos Skrotboken :-)

Drottning av GlitterStickles, rosor och Magnoliapapper! Att ta en sväng i hennes blogg är alltid otroligt inspirerande. Att sitta jämte henne och skapa kickar igång mig grymt :-)
Korten gjorde jag utifrån Kortskissen # 147.

3 kommentarer:

Sara sa...

Tack söta fina du!! Jättefint kort och jag känner mig oerhört hedrad!! Ska snart sätta igång med mina! 
Ha en fortsatt fin helg!! Kram kram

citronlime sa...

Tusen tack <3 vilken ära detta är och vilka fina ord!

Ser fram emot att sitta bredvid dig om några veckor, jag ska försöka att inte breda ut mig för mycket, fniss.

Kram kram

monica sa...

Tusen tack!!! Superglad för dina ord!

Ha en trevlig helg!
kram