måndag 14 november 2011

File folders // ~ 62 av 100 ~

I helgen hos Skrotboken skapade vi utifrån temat filefolders och jul. Jag hittade detta chipboardalbum i min mappvagn när jag städade i och med min flytt av hela scraphörnan. Hur länge jag haft albumet i min ägo har jag ingen aning om, så det var helt klart hög tid att det dekorerades!

Alla innersider och lite dekorationer från framsidan. De mönstrade papprena vann jag hos Lillblomman tidigare i höstas, de kommer från Pion Design och serien "I väntan på Tomten II" - helt underbara! Stämplarna kommer från Basic Grey och har några år på nacken nu.
Tanken med albumet är att samla tex recept på julgodis i det :-)
Glöm nu inte att kila in till Skrotboken för att se fler alster på temat filefolder! 

4 kommentarer:

Susanne sa...

Wow vilket underbart fint album du skapat.... Tack kära du för en underbart trevlig scrapdag... Ser fram emot att se ditt nästa underbar album :) Ha en fn vecka!!!
Kramizar Susanne

Pillan sa...

Vilket härligt album, så fint!!
Tack för ni gjorde lördagen så lyckad!! :-)
Kram Pillan

Sara sa...

Oooooooo, så snyggt!!!  Du är så härligt produktiv! Jag bara måste ta tag i mitt skapande snart! Blir iaf inspirerad när jag tittar in här, det är ju bra! 
Ha det fint, kram kram

Linda Muhr sa...

Hej hej!

tack för det trevliga samtalet i lördags, kul att jag hittade dig!

Du gör så fina saker!

Kram