måndag 28 november 2011

Shoppat!

Även om ni mina läsare ännu inte sett alla mina 100 alster, så är de nu äntligen klara! Tjoho :-) Det firade jag med att i förväg (!) köpa dess 2 söta Nellie Snellen-stämplarna. När jag köpte dessa hade jag gjort över 85 alster, så det kändes ok :-) 
Ja, jag ska erkänna att jag handlat ett par grejjer sedan tidigare, men de har legat i en låda orörda i väntan på att mina 100 alster ska bli klara! 
Detta dies-set har jag gått och funderat på länge, och nu äntligen blev de mina! 
Det viktigaste för mig själv med denna utmaningen var att öppna mina ögon för hur mycket saker jag faktiskt köpte. Hua! Så nu tänker jag invänta CHA 2012 och se vad jag helst av allt vill ha därifrån och sedan ladda för det!


Det på bilden ovan är beställt när de 100 alstrena var helt klara! Bland annat så hittade jag en embossingpenna som fick flytta hem till mig samt lite annat smått och gott. Cardstock har jag ju inte behövt köpa under hela min 100-alsterperiod, men nu börjar det sina lite :-) 

1 kommentar:

Sara sa...

SÅ duktig du varit!! Måste kännas roligt att få handla igen och skönt att inse att man inte "måste" ha allt! Funderar starkt på att hoppa på den också! Men problemet kommer när det är Linköpingscrap igen, då vill jag ju handla!! Kan man få dispans då tro? Eller göra om utmaningen till "ingen shopping innan Linköpingscrap" :-)