tisdag 31 januari 2012

~ Bloggpartybidrag # 2 ~


Mitt andra bidrag till Bloggpartyt. Trist att jag inte hunnit/orkat göra fler, men januari har varit en tuff månad detta år :-( Men, jag har med detta skissblock tagit mig an Cattis färgutmaning.
Men, i lördags när vi var och handlade såg jag blocket nedan och tänkte genast att jag skulle piffa till det.
Blanka sidor i ett A5-block blir perfekt att ta med sig på resor för att stilla kreativiteten som brukar slå till i form av skiss-längtan :-)
Pappret och chipboarden kommer från det här månadskitet. Chipboarden har jag grundat med äggskalsfärgad akrylfärg, sedan har alla utom skeden fått vit gesso lagom tjock lager på sig och slutligen har jag lekt loss med PearlMaker.
Tack för titten!

2 kommentarer:

Cattis sa...

Vilken snygg skissbok! Och kul att du gjorde just det! Tack för att du ville vara med!

citronlime sa...

Vilken fiiiin skissbok! :)

Jag har utmanat dig i min blogg, hemsk som jag är ;)

Ses på lördag vännen :)
Kramar