torsdag 2 februari 2012

Jag har blivit utmanad....

Av både Linda/Citronlime och Louise!
Vad gjorde du för tio år sedan?
Sålde min lägenhet och flyttade ihop med sambon, pluggade, jobbade extra....
Vad gjorde du för ett år sedan?
Scrapade mycket, fotade mycket, tränade inte alls mycket :-) Jobbade heltid precis som idag.
Fem snacks jag gillar...
Choklad
Glass
Dammsugare
Semlor
Tomteskum
Fem sånger jag kan utantill...
Egentligen kan jag alldeles för många för att kunna välja....
Vi går hem (Lisa Nilsson) 
It must have been love (Roxette)
Alive (Linda Pritchard)
Älska mig (Ainbusk Singers)
I remember love (Sarah Dawn Finer) 
Fem saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär...
Betala av mina studielån
Gå ner i arbetstid
Resa mer
Spara!
Öppna sparkonto till syskonbarnen
Fem dåliga vanor...
Har inte riktigt förstått en garderobs funktion (jag släpper allt på badrumsgolvet)
Älskar ordning och reda - men håller den sällan iaf...
Glömmer alldeles för ofta att blötlägga min frukostskål med yoghurt i...
Har liiiite svårt att slutföra projekt...
Fem saker jag gillar att göra...
Träna
Scrappa
Fota
Umgås med maken
Ta dagen som den kommer 
Fem saker jag ej skulle köpa eller klä mig i...
Djurmönstrade kläder
Orangea eller gula kläder
Kläder med volanger
Genomskinliga kläder
Brudklänning ;-)
Fem favoritsaker...
Min nya fina systemkamera
Min nya fina iPhone
Min iMac
Vår bil
Mina scrapsaker


Sen var det det här med att hitta 5 st nya att utmana.... Jag bryter mönstret! Den som vill får mer än gärna ta sig an utmaningen! Lämna gärna en kommentar i detta inlägg då :-) 

Inga kommentarer: