torsdag 29 mars 2012

Grattis ♥

Tidigare i veckan fyllde min bättre hälft jämt, närmare bestämt 40 år! Grattis bästa älsklingen ♥
Kortet gjorde jag redan i februari, på första scrapträffen här i Kalmar. Jag har gömt det på jobbet för maken :-) Tack Sophie för hjälpen med TH-fasternesen inuti kortet! 
Nu fick han kortet redan i lördags kväll av mig, eftersom vi satte oss på ett flygplan på väg till paradiset för ett par dagar sen. Om allt funkar som det ska kommer det dyka upp några uppdateringar under tiden som vi njuter av solen och värmen!

3 kommentarer:

Louise sa...

Jätte fint kort. Gissar arr han blev jätte glad. Jag hoppas ni har det underbart där borta. Var rädda om varandra och ha det bäst. Syns och hörs när ni kommer hem.
MÅnga Kramar Louise

Pillan sa...

Vilket läckert kort! Hoppas ni har en underbar resa!!
Kram

Sara sa...

Superdupersnyggt kort!! Kan tro att han blev glad!
Hoppas ni har det alldeles fantastiskt! Det ser ut så på korten på fejjan... :-D kram på dig