söndag 11 mars 2012

Underbar vårdag

Fantastiskt väder har vi haft mer eller mindre hela helgen! Idag satte vi oss i bilen och åkte ner till Stensö/Långviksbadet och tog en promenad. Det är fortfarande väldigt korta promenader jag klarar av, att gå 2 km till exempel kan ta 30-40 minuter.... I normala fall hinner jag motsvarande sträcka på 15-20 minuter.
Ett löfte om våren känns detta som!

Jag har ju varit sjuk mer eller mindre sen 10:e februari, och det har visat sig att jag åkt på virus/influensan. Trist men sant. Så här går det varje gång jag glömmer att vaccinera mig mot vanliga influensan.... Men bara de sista 2-3 dagarna känner jag en klar förbättring, vilket gör att jag nu vågar/orkar ta mig kortare promenad i ett extremt lugnt tempo. 

2 kommentarer:

Louise sa...

Du är verkligen en duktigt fotograf. Ser fram emot kommande bilder här på bloggen.
Massor med Kramar Louise

Susanne sa...

Håller med Louise... dina foton är så vackra. Hoppas att du snart är tillbaka i gammal god form. Fördelen med att ha haft denna virus/ influensa är att nu har du fått ett fullgott skydd mot denna virustyp på sikt. Det skulle du ej ha fått om du tagit sprutan. Krya på dig och ha en fin vecka!!! Kramizar