tisdag 28 maj 2013

Cup cakes

För några dagar sedan publicerades ett inlägg hos Skrotboken på temat cupcakes. Jag valde att göra ett grattiskort till min brorsdotter som snart fyller år, eller snarare om drygt 3 veckor. 

Jag har stämplat och sedan klippt ut min cup cake och satt på 3D-kuddar, lite för att få mer födelsedagskänsla på kortet.

För ett tag sedan påbörjade Baronens Present & Hobby sin utförsäljning tyvärr. Dock blev jag glad då jag mer eller mindre fyndade denna Martha Stewart-stans. Jag köpte setet som punchar hela vägen runt ett cardstock. Kul och snyggt!
Glöm nu inte att kika in hos Skrotboken för fler cupcakes-alster. 


Material
CS: Rosa & turkos
Mönstrade papper: Basic Grey
Stans: Martha Stewart, Vintage Heart Lace
Alfabet: QuicKutz, Santas Workshop
Halvpärlor: okänt
PearlMaker: PastellMint
Stämpel, cupcake: freebie med en tidning

Inga kommentarer: