söndag 12 maj 2013

~ Vecka 18 ~

I torsdags kväll efter att jag hade slängt ihop födelsedagskortet till svärmor drog jag igång med min veckolayout för vecka 18. Förra veckan bjöd som sagt på ett inköp av ett årskort på ena gymmet i stan, vilket har gjort att jag tillbringat en hel del tid där :-)

Av någon anledning blev fotot sedan utskrivet först sent på fredagen, så hela layouten är gjord bakvänd för mig. Jag som alltid utgår från fotot...

Här har jag dammat av en riktig favoritdie sedan några år.

Det rektangulära chipboardet såg för tråkigt ut, men istället för att måla det virade jag lite washitejp runt.

Det blev många lager-på-lager med papper.

Material
CS: Bazzill White
Mönstrade papper: BoBunny, Gabrielle
Die: Marianne Design, Flower Fantasy Die Set
Blomma: WOC
Brad & chipboard: okända
Washitejp: Tim Holtz
Twine: Panduro
Canvastag: YouDo
Thickers: American Crafts, Giggles
Stickers: LilyBee, ABC Stickers
GlitterStickles: Cinnamon
DistressInk: Vintage Photo
Stämplar: YouDo & MakingMemories magnetiska stämplar

Inga kommentarer: