fredag 14 juni 2013

~ Vecka 19 ~

Äntligen har jag haft tid, ork och lust till att scrapa! Tyvärr har det blivit extremt lite de sista veckorna, och det beror på mitt pluggande. Men - i tisdags kväll lämnade jag in sista uppgiften och nu väntar jag på ett besked kring om jag är godkänd eller inte. Så förhoppningsvis blir det mer scrapat framöver!

Vecka 19, vilket känns som en halv evighet sedan, bjöd på en mycket bra kväll tillsammans med min bror. Hade vi haft ork och tid hade vi nog tillbringat ännu mer tid tillsammans. Men båda skulle upp och jobba dagen efter.

Denna veckan var en kortvecka för mig, så jag fick in extra mycket träning och då även en hel del morgonträning. En sväng för att fira svärmors födelsedag blev det också.

Veckonumret är stämplat med mitt magnetiska stämpelset från Making Memories. Anledningen till alla färger är att jag inte orkar rengöra de små pillriga stämplarna efter användandet...

Härliga färgkombinationer!


Material
CS: Svart
Mönstrat papper: PinkPaislee
DistressInk: Tumled Glass
Stämplar: JilliBean Soup, Clear Stamps Travel & Making Memoris magnetiska stämplar
Thickers: American Crafts, Rocketeer & Poolside
Canvastag: YouDo
Band: WOC
Swirl: Prima in Pearls
Washitejp: Okänd
Blommor: WOC & Prima
PearlMaker: Vit

Inga kommentarer: