söndag 24 november 2013

Internationella barndagen med material ur scrapgömman


För ett par dagar sedan publicerades ett inlägg hos Skrotboken, utifrån vilket vi inspiratörer skapat alster för eller med barn samt använt något ur scrapgömman (minst 1 år gammalt). Jag har gjort ett julkort till min brorsdotter. 

Det som är funnet i min scrapgömma är bokmärket och även det alfabet jag har plockat fram till detta kort. Jag kan inte ens påminna mig när alfabetet användes sist! Helt klart hög tid att det kom till användning! 

Den snöstjärnan som jag har embossat med clear-embossingpulver har även den legat oanvänd allt för länge. 
Likaså med julstjärnan på baksidan har legat oanvänd länge, så ett bra tema där jag rotade runt ganska rejält här hemma!
Glöm nu inte att kila in till Skrotboken för att se fler alster på detta tema! Det rekommenderas :-) 


Material
CS: Blått & kraft
Mönstrade papper: Panduro
Övrigt: Tag, bokmärke
DistressInk: Walnut Stain
Stämplar: Reprint, Handgjort av & okänd snöflinga
Stämpeldyna: Embossing Stamp Pad, Clear
Embossingpulver: Clear
Alfabet: Cuttlebug, Red Tag Sale
Die: QuicKutz, Jolly
GlitterStickles: Waterfall

Inga kommentarer: