onsdag 16 april 2014

~ Project Life vecka 15 2014 ~

Redan i söndags eftermiddag/kväll fick jag ihop vecka 15. Och vilken vecka det var! Dimma, ösregn, utomhusfika och bröllopsdag.

Tisdagen bjöd som sagt på ösregn. Mina skor och byxor blev dyblöta på bara 15 meters gång i regnet.  På lördagen sken solen och vi fikade utomhus med svärmor. Vi bjöd in oss själva och hade med oss äppelpaj och vaniljsås, båda två hemmagjorda.

Vi har även firat 6 år som gifta. Häftigt! Min bröllopspresent från maken fick jag helgen innan, en ny jacka. Den sista ringen i triologin från Thomas Sabo fick jag på bröllopsdagen, egentligen var det en födelsedagspresent :-) Av mig fick hjärtat en hotellvistelse inom kort.



Material
Papper: Basic Grey, Little Black Dress
Journalingcard: Scarpyrus, I Do 
Stämpel: Momas 

Inga kommentarer: