lördag 12 april 2014

~ Vecka 53 ~

Äntligen har jag haft ork och mindre värk till att slutföra mitt scrapprojekt för 2013, veckolayouterna. Fotot och scrapmaterialet har legat på mitt skrivbord i ett par månader nu, och nu så.

Nyinköpta blommor från Panduro.

En vanlig syn på veckolayouterna under 2013.

Som jag inte ens gillade vimplar/banners i början, och skulle väl aldrig använda det, har kommit att tokgilla det :-) Vad skönt att man kan ändra sig!

Jag vet mycket väl att v 53 inte existerade under 2013, men jag ville inte låta de sista 2 dagarna hänga i luften, och inte heller trycka in dom på en annan sida. Så jag uppfann v 53 i mitt årsprojekt :-)
Slutsats?! Ett roligt projekt som jag är glad att jag har genomfört! Jag har fyllt 2 st pärmar med dessa layouter, och faktum är att vi tittar i dom ibland. För att se de andra layouterna - klicka på Veckofotocollage 2013 i arkivet.


Material
Mönstrade papper: Maja Design
Vitt papper: Albumblad
Thickers: American Crafts, Rootbeer Float
Stämplar: YouDo, Washitejp & Making Memories magnetiska stämplar
DistressInk: Vintage Photo
Canvastag: YouDo
Blommor: Panduro
Brad: American Crafts
Die: Poppy Stamps, Single Banner
Övrigt: Blå Pearl Maker; spets & twine

Inga kommentarer: