söndag 28 september 2014

~ Mys i höstmörkret ~

För ett par dagar sedan publicerades ett inlägg hos Skrotboken till vilket vi skulle ha skapat alster på temat höstmys och använt 8 olika mönstrade papper, där 4 st skulle vara ljus och 4 st mörka. En rolig utmaning kände jag!

Enkel och snygg hörna.

Fotot på layouten är tagen på vägen hem från Stockholm hösten 2013 vid Tindereds rastplats. Det var första gången vi stannade där under alla år, men det kommer bli fler gånger kan jag lova. Vi satt och mös en lång stund i solen innan vi fortsatte hemåt.

Mina papper kommer från en paper pad som jag köpte i somras. Kanske inte mina färger egentligen, men det är ju det som är så kul med att köpa lite otippade saker.
Layout gjord efter denna skiss.


Material
CS: Marinblå & vitt
Mönstrade papper: Basic Grey
Halvpärlor: Reprint
PearlMaker: Mörkblå
Stickers: Panduro
Löv: Prima

Inga kommentarer: