lördag 6 februari 2016

~ Månadsutmaning hos Scrap och Ting ~

Hos Scrap och Ting hittade jag en väldigt inspirerande färgutmaning som föll mig i smaken. Att jag skulle scrapa just detta foto var något jag visste direkt. Det är taget nu i januari på en av alla de tulpaner jag frossar i under våren. Bara för att de blommat över är de inte förpassade till papperskorgen, utan jag fortsätter och njuta lite till av de innan slutligen bladen helt faller av.
Lite botaniserande bland knappar resulterade i dessa.

Blommorna har jag själv färgat in.

Hittade halvpärlor med hyfsat rätt färg.


Material
CS: Lilarosa
Mönstrat papper: Maja Design
Blommor: Petaloo
DistressInk: Spun Sugar; Victorian Velvet & Milled Lavender
Övrigt: Knappar
Halvpärlor: YouDo
PerfectPearl: Vit
Thickers: American Crafts, Marquise

Inga kommentarer: