torsdag 18 februari 2016

~ Scraphusets februaritävling ~

Ett av årets mål är ju att delta i fler utmaningar och nu är det dags för mitt bidrag till Scraphusets februaritävling som är en mycket inspirerande skiss. 
Just den här layouten blev ett flerdagarsprojekt då dagarna varit fyllda med så mycket annat. Men tanken jag hade från början har hängt med hela tiden och jag fick ihop layouten så som jag ville.
Det blev inte alls de färgerna på knapparna som jag först hade tänkt mig, men det är ju en del av charmen.

En av cirklarna är i en avvikande färg, vilket var mycket medvetet.

Fantastiska blommor som jag köpte begagnat innan jul.

Detta var de sista jag hade av dessa blommor. Skönt och inte ha kvar saker och ting för länge ;-)



Material
CS: Ljusgrått & vitt
Mönstrade papper: Basic Grey
Blommor & knappar: övrigt
Stencil: The Crafts Workshop´s: Diamond Border
Halvpärlor: KaiserCraft
Stickers: American Crafts, Sotheby´s

Inga kommentarer: