onsdag 23 mars 2016

~ Veckans Skiss # 101 ~

Regn ute - sol inne ;-) Idag var jag riktigt sugen på och scrapa en bild från sommarens tur till Blå Jungfrun. Så perfekt då att Veckans Skiss igår publicerade en mycket inspirerande skiss.

Jag blandade friskt mellan olika papper, både mönstrade och enfärgade och lite här och var fick det smyga sig in en blomma.

Halvpärlor och kantfärg.

Just denna bergshäll hade jag kunnat stanna på hur länge som helst. Så underbar plats!



Material
CS: Vitt
Mönstrade papper: Basic Grey
Halvpärlor: Reprint
Blommor: Okänt
Stickers: Panduro
DistressInk: Faded Jeans

3 kommentarer:

Veckans Skiss sa...

En underbar layout som får mig att känna mig lugn i själen, jag kan riktigt känna hur det är att få sitta där, jättefina cirklar, jättesnyggt! Tack för att du är med och tolkar hos oss på VS!

maria sa...

Jättefin layout ☺ Vilken vacker bild. Va roligt att du inspireras av min skiss. Tack för att du är med och tolkar hos VS.
Kram Maria

ÅsaJ sa...

Wow vilken fin tolkning med en jättefin bild! Gillar hur allt det blå inger ett lugn! tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa