fredag 18 november 2016

~ Swe Scrapbook skiss v 46 ~ 

Jag surfade in till Swe Scrapbook igår kväll och fick syn på den här inspirerande skissen. Fotona låg redan utskrivna på skrivbordet, så det var bara att köra igång.
Jag blandade ihop gul och röd akrylfärg och kletade lite ovanpå en stencil.

Jag hittade några sprayflaskor med färdigblandad färg i och sprayade med dom, både på CS men även på kakservetten.

Blandade detaljer.

Jag sprayade även ovanpå stencilen.
Att vi är i mörkaste november märks verkligen, då jag fick plocka fram min lilla studio med tillhörande lampor och montera på blixten på kameran för att ta dessa bilder.




Material
CS: Vitt
Akrylfärg: Claudine Hellmut Studio; Yellow & Liquitex, Alizarin Crimson Hue Permanent
Perfect Pearls: Cappucino, Pewter & Perfect Bronze
Stensiler: The Crafters Workshop; Mini Chickenwire Reversed & Diamond Boarder
DistressInk: Spiced Marmalade, Mustard Seed & Weathered Wood
Stämpel: Tim Holtz; Stampers Anonymous, Here & There CMS192
Washitejp: Sense
Övrigt: Brads & pins
Kakservett: Joanna Sheen
Alfabetstickers: Panduro

Inga kommentarer: