fredag 4 november 2016

~ Treat Box med jultema ~

Att julen börjar närma sig innebär att jag börjar bli mer sugen på lite julpyssel. De flesta julkorten är gjorda, men något annat vore ju kul. Så jag surfade in till Splitcoaststampers för att se om jag hittade något inspirerande. Och som vanligt gjorde jag det. Det blev en liten julbox att fylla med något gott. Det var riktigt kul att få använda så mycket olika material både vad det gäller papper, dies och embossing.

I år har jag äntligen kommit mig för att börja använda denna vackra blomdie mer. 

Med denna lilla box har jag också kommit i mål med mina 100 alster innan shopping. Det tog mig 10 månader att bli klar, och det har helt klart varit värt det.



Material
CS: Rött, grönt & cream
Mönstrade papper: Maja Design
DistressInk: Faded Jeans
VersaColor: Gold
GlitterStickles: Xmas Red & Crystal 
Stämpeldyna: Perfect Medium
Embosspulver: Reprint, Gold Detail
Stämplar: Reprint; OM509G " & Julbakgrund" & EZR004 "Vi önskar er"
Dies: Poppy Stamps, Small Blooming Poinsettia & Garden Sprig


Inga kommentarer: