tisdag 2 maj 2017

~ Veckans Skiss # 151 ~

Ännu en vecka som bjuder på en något utmanande men ändå väldigt inspirerande skiss hos Veckans Skiss

På detta foto var min tanke att man skulle ha sett hur jag sprayat med Perfect Pearl och jobbat med 2 olika stenciler. Men det spelade ingen som helst roll hur jag än försökte vid fototillfället, det gick itne att fånga på bild.

Detta är en av de saker jag är galet nöjd med på layouten.

Upprinnelsen till fotot är annandag påsk och den snö som då hade fallit på morgonkvisten. Turligt för mig så vaknade jag tidigt och lyckades fånga detta innan den strax därefter smälte bort. Vi har ju förmånen att ha inte mindre än 2 st japanska körsbärsträd precis utanför dörren.

Blandade detaljer.

Snöbeklädda blommor.



Material
CS: Vit & rosa
Mönstrade papper: Maja Design
Linnéband: Netto
Distress Ink: Spun Sugar
Perfect Pearls: Blush & Berry Twist
Stenciler: The Crafters Workshop: Mini Layered Beads & Tim Holtz: Bubble Layering Stencil
Blommor: Prima
Brad: Okänt
Twine: Panduro
Halvpärlor: Panduro
Stickles: Cotton Candy
Alfabet: Cuttlebug: Fancy Pants

Inga kommentarer: